Dota2Info

 

Pierwsząc ciekawostką jest to żę na początku gry gracz powinien Blokowac swoje tzw "creepy" po to by nie doszły zbyt blisko wieży przeciwnika. Daje nam to możliwość kontrolowania dalszego przebiegu gry na lini

Lane Creepy to creepy, które pojawiają się przy bazie danej drużyny i idą wprost na lane danego bohatera (top, mid lub bot). Sojuszniczego creepa możemy dobić (gdy creep ma końcówkę życia, wciskamy klawisz "A" i naciskamy na danego sojuszniczego creepa) i zabijamy go i wtedy (jeśli nam się to uda) przeciwnik nie dostaje złota oraz doświadczenia. Wrogiego creepa możemy zrobić last hita (gdy wrogi creep ma końcówkę życia, to po prostu zabijamy go). Istnieją trzy różne typy lane creepów: melee creeps (creepy wręcz), ranged creeps (creepy zasięgowe) oraz siege creepy. Creepy wręcz posiadają więcej zdrowia, lecz zadają mniej obrażeń i pojawiają się w większych grupach. Creepy zasięgowe zadają więcej obrażeń innym creepom, lecz mniej wobec bohaterów oraz posiadają manę. Siege creepy zadają więcej obrażeń budynkom i mają więcej zdrowia oraz pojawiają się co siedem fal.

 

CZYM WOGÓLE SĄ CREEPY ?

Creepy są to potwory które dobijamy po to aby dostać z nich złoto za które możemy kupić Przedmioty poprawiające statystyki naszej postaci.

Uwaga:!: Można dobijać również swoje creepy po to aby przeciwnik nie otrzymał od nich złota.

 

Neutralne creepy-Neutralne creepy to ostrzejsze, bardziej niebezpieczniejsze creepy, które pojawiają się w lesie. Nie są one dostosowane do żadnego z zespołów i oferują alternatywne źródło złota oraz doświadczenia. Bohaterowie mogą skupić się na zabijanie Neutralnych Creepów w celu farmienia poprzez junglowanie. Niektóre Neutralne Creepy mają specjalne umiejętności. Postacie, takie jak Doom mogą korzystać z tych umiejętności i przekształcić je przed wrogami. Roshan jest również uznawany za Neutralnego Creepa.

Small Creepy

Small Creeps są najsłabsze z Neutralnych Creepów. Dają bardzo mało złota oraz działają jako punkt wyjścia do junglerów. Dają pomiędzy 65-102 złota i między 123-144 doświadczenia. Przeciętny small creep camp daje 81 złota oraz 133 doświadczenia.

 

Medium Creep

Medium Creeps to nieco ostrzejsze wrogie creepy. Zadają oni więcej obrażeń, posiadają więcej zdrowia i mają dostęp do umiejętności, lecz nie powinno być zbytnim problemem dla bohaterów. Dają pomiędzy 81-155 złota oraz 144-258 doświadczenia. Przeciętny medium creep camp dają 102 złota oraz 202 doświadczenia.

 

Large Creeps

Large Creeps - to bardzo trudne creepy. Wszyscy oni mają dostęp do niektórych umiejętności, które mogą być niebezpieczne. Dają między 86-161 złota oraz 160-284 doświadczenia. Przeciętny large creep camp daje 124 złota oraz 220 doświadczenia.

 

Ancient Creeps

Ancient Creepy - są bardzo potężnymi, odpornymi na magię creepami. Ich niebezpieczeństwo składa się z nagrody, jeśli bohater przetrwa wystarczająco długo, by zebrać ją. Dają pomiędzy 215-346 złota oraz 279-393 doświadczenia. Przeciętny ancient creep camp daje 265 złota oraz 355 doświadczenia.

ROSHAN

Roshan to wyjątkowy creep, który pojawia się niemalże na środku mapy. Ponadto, by zapewnić duże doświadczenie i złota, z Roshana wylatuje Aegis of the Immortal. Gdy zostanie zabity po raz trzeci podczas jednej gry (i za każdym razem później) wylatuje Cheese. Roshan daje średnio 352 złota oraz 1789 doświadczenia.

Drugą ciekawostką na temat creepów jest to że istnieją Bohaterowie którzy są w stanie kontrolować creepy i zmuszać je np do Ataku lub obrony.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl